Кошик
601 відгук
+380 (99) 091-73-03
+380 (67) 745-11-10
ЦветАвто
Кошик

Реставраційні олівці Newton FORD

Ремонт сколів і видалення подряпин.

Для усунення подряпин важливо підібрати набір під колір машини.

Нам знадобиться для успішного усунення подряпин і ремонту сколів на кузові автомобіля:
— абразивно-шліфувальний папір, для мокрого шліфування, з розміром зерна Р1500 і Р2000;
— набір полірувальних паст;

- і звичайно ж, автокарандаш від подряпин на машині. Олівець автомобільний для видалення подряпин повинен відповідати кольору автомобіля;

- лак (теж є в олівцях).

 

У разі, якщо подряпина або скол дійшли до металу і вже пішла іржа, то може знадобитися трохи грунту (як і олівець автомобільний від подряпин, випускається в тубі).

Перша стадія усунення подряпин і ремонту сколів на автомобілі.

Перший етап.
Розглянемо приклад, коли подряпина або скол знаходиться на капоті. Спочатку відмиваємо капот водою, бажано з використанням миючих засобів, потім використовуємо уайт-спірит. Включаємо хороше освітлення і уважно вивчаємо місця, де є пошкодження. В основному, відколи знаходиться на «дзьобі» або передньої частини капота. Другий етап.
Необхідно визначити який вид покриття на автомобілі. Є кілька видів покриттів:
  • звичайна акрилова фарба (використовується на всіх Жигулях і старих іномарках ― це гладкі кольору, без металізованої крихти) і
  • металіки (базовий пігмент та безбарвний лак акриловий, покриття з блискучими вкрапленнями).
  • Якщо ви не може точно визначити, то необхідно провести наступний тест. Берете чисту білу ганчірку, трішки полірувальної абразивної пасти і поліруете невелику ділянку капота. Якщо на ганчірочці залишився насичений кольоровий слід, то покриття – звичайна фарба (синтетика або акрил).

Далі необхідно оглянути подряпини і сколи.

Якщо серед них є зі слідами починається корозії, то потрібно підручними засобами (кінчиком ножа або чимось подібним) вичистити всі сліди іржі.

Тепер, навколо пошкодженого місця, шліфувальним папером Р1500 (можна на суху) слід заматувати маленький ділянку, щоб свеженанесенную фарба (лак) добре зчепилися зі старим покриттям, щоб надалі зона переходу була менш помітна. Місця, які вычищались від іржі, слід обов'язково заґрунтувати.

Беремо грунт в олівці NEW TON. За допомогою тоненького пензлика або зубочистки наносимо грунт на місця з голим металом. Через 10-15 хвилин процедуру повторюємо. Далі чекаємо кілька годин, поки все висохне. Якщо автомобіль пофарбований простим акрилом, то процес найпростіший. Перед тим, як використовувати автокарандаш для подряпин, фарбу слід розмішати. Беремо автокарандаш для подряпин c відповідним кольором фарби і пензлик, акуратно наносимо фарбу на скол.   При необходимости процедуру повторяем, делая промежутки по 10-15 минут для сушки.   После этого, должен получиться бугорок из краски, с небольшим наплывом.   Поверхности, покрытые лаком, «ремонтируется» примерно также, разница лишь в том, что верхние слои необходимо наносить бесцветным лаком NEW TON в карандаше, но только лишь после достаточно длительной сушки красочного пигмента (15-25 минут), чтобы не растворить последний.
При появі старої поверхні невеликих напливів фарби або лаку у вигляді горбків або шишечок, першу половину процесу усунення подряпин і ремонту сколів завершуємо. Необхідно як слід просушити знову нанесену фарбу або лак.
в виде галереив виде списка

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner